Regulamin III zawodów karpiowych Koła PZW w Turawie (26-27.08.2017r.)

Regulamin III zawodów karpiowych Koła PZW w Turawie

  1. Zawody mają charakter towarzyski, w przypadku wystąpienia nieporozumień prosimy postarać się załatwić je pomiędzy zawodnikami, w koleżeńskiej atmosferze. (FAIR PLAY)

  2. Zawody będą rozgrywane tylko metoda rzutową.

  3. Zbiórka zawodników na stanowisku sędziowskim o godzinie 13.00.

  4. Rozpoczęcie zawodów o godzinie 14.00 do godziny 14.00 dnia następnego ( 24H).

  5. Zawody rozgrywane są w kwalifikacji drużynowej ( Drużyna tj. dwóch zawodników).

  6. Ryby zaliczające się do klasyfikacji to karp i amur (wymiar PZW). W przypadku braku złowionego karpia lub amura do klasyfikacji będą zaliczane leszcze powyżej 2kg.

  7. Nagrodzone zostaną miejsca 1,2,3 oraz największa ryba zawodów.

  8. O zwycięstwie decyduje łączna waga złowionych ryb przez daną drużynę.

  9. Połów odbywa się metodą gruntową (włosową) lub method feder przy użyciu dwóch wędek przez każdego z zawodników.

  10. Złowioną rybę zgłaszamy telefoniczne sędziemu lub organizatorom i do czasu ich przybycia przechowujemy ją w worku karpiowym (siatce).

  11. Waga ryby zostaje wpisana do karty startowej drużyny z podpisem ważącego , sąsiada oraz zawodnika który złowił rybę.

  12. Karpie złowione w godzinach nocnych przechowujemy do rana i dopiero wtedy zgłaszamy połów sędziemu, amury zgłaszamy natychmiast , niezależnie od godziny.

  13. Zakaz używania żywych przynęt i zanęt – DYSKWALIFIKACJA.

  14. Organizatorzy oraz sędziowie maja prawo do kontroli wybranych zestawów oraz przynęt.

  15. Organizatorzy wymagają bezwzględnego używania maty karpiowej oraz dużego podbieraka, ryby przechowujemy w worku karpiowym lub dużej siatce ( min 40cm i min. 2m długości)

  16. Czynności związane z łowieniem mają prawo wykonywać tylko zawodnicy.
    Ryba zacięta przed sygnałem kończącym zawody musi zostać wyholowana maksymalnie do 20 min po sygnale kończącym.

  17. Zawodnicy zobowiązani są do zachowania porządku i zabrania śmieci ze sobą.

  18. W czasie trwania zawodów na stanowisku cały czas musi pozostać co najmniej jeden zawodnik.

  19. Organizator ma prawo do zmiany regulaminu w każdym momencie, jednak będzie to uprzednio konsultowane z zawodnikami.

  20. W sprawach niewymienionych w niniejszym regulaminie stosujemy się do regulaminu łowiska.

  21. Uczestnicy wyrażają zgodę na publikację zdjęć w internecie.

  22. W przypadku niestosowania się do powyższego regulamin organizator ma prawo zdyskwalifikować zawodników.

  23. Podczas trwania zawodów obowiązuje zakaz spożywania alkoholu.

  24. Kwestie sporne rozstrzygają sędziowie wraz z organizatorami.

  25. Udział w zawodach jest jednoznaczny z akceptacją regulaminu